O PROJEKCIE
POGO jest projektem, mającym na celu ułatwienie zawarcia nowych znajomości, powiększenie swojej grupy przyjaciół, spędzenie z kimś czasu lub zaproszenie nowo poznanych ludzi do imprezowania.
MOJA ROLA
- Wywiady pogłębione IDI
- Analiza konkurencji
- Persony
- Propozycja wartości
- Model biznesowy
- Analiza SWOT
- Architektura Informacji
- Projekt UI
- Testy użyteczności
- Poprawki
UŻYTE NARZĘDZIA
- Google Forms
- Flowmapp
- Adobe Illustrator
- Figma
CEL
Celem projektu było zaprojektowanie aplikacji mobilnej, pomagającej w znajdywaniu osób chętnych do zapoznania się na żywo, bądź spędzenia razem czasu.
Pierwszym etapem było zbadanie grupy docelowej, by poznać jej styl życia towarzyskiego, czy ludzie z niej są otwarci na nowe znajomości, jak łatwo je zawierają i czy mają trudności, by wyjść z inicjatywą ze swojej strony.
Wywiady pogłębione
Z początku zostały przeprowadzone rozmowy z pojedynczymi respondentami w celu zdobycia głębszego zrozumienia ich opinii, doświadczeń i poglądów na temat konkretnej tematyki aplikacji. Zostały poprzedzone wcześniej przygotowaną listą pytań, które były zadane jako część rozmowy.
Analiza konkurencji
Z researchu konkurencji wynikło, że rynek nie jest nasycony aplikacjami, które łączą ludzi po zainteresowaniach. Jest ich mało i nie są wystarczająco popularne. Znalezione aplikacje posiadają możliwość dodawania szeregu wielu zainteresowań z różnych kategorii, a zmatchowane profile pokazują się na podobnej zasadzie co w znanych aplikacjach randkowych.
BADANE ELEMENTY
- Tworzenie konta
- Uzupełnianie informacji w swoim profilu
- Flow dodawania zainteresowań
- System matchingu
Persony
Proto Persona

Bartek 22l.
Student mający kilka wolnych godzin po zajęciach. Jest otwarty na poznawanie nowych ludzi. Lubi sporty zespołowe i spotkania z osobami z drużyny.
CELE I POTRZEBY
Student mający kilka wolnych godzin po zajęciach. Jest otwarty na poznawanie nowych ludzi w różnych miejscach lub na eventach. Lubi sporty zespołowe i spotkania z osobami z drużyny.
FLUSTRACJE
Odczuwa ciągle zbyt małą ilość osób jakimi się otacza.
Design Persona

Ania 24l.
Pracuje ze znajomymi na siłowni. Lubi podróże z przyjaciółkami, szczególnie po polskich miastach. Ciekawią ją różne zakątki miast, do których podróżuje.
CELE I POTRZEBY
Zaznajomienie się z osobami mieszkającymi w miejscach, do których się wybiera. Chce odkrywać nowe hobby.
FLUSTRACJE
Nie łatwo zagadać do obcych ludzi w nowych miejscach.
Value Proposition

Business Model Canvas

Analiza SWOT

Architektura informacji

Wyszukiwanie spotkania
Wyszukiwanie i branie udziału w spotkaniu zostało uproszczone do krótkiej ścieżki. Będąc w trybie eksploracji można łatwo przefiltrować typ spotkania po czym dokonać wyboru z poziomu mapy.
Lista oczekujących i archiwalnych
W zakładce relacji można podejrzeć oczekujące i archiwalne spotkania oraz osoby w nich uczestniczące.
Skontaktuj się ze mną 👋
Wystarczy jedno kliknięcie, aby pomóc zmienić pomysł w produkt. Wypełnij formularz, aby udostępnić mi więcej szczegółów na temat projektu.
- marcel.woszkowski@onet.pl
- +48 508 278 715