APLIKACJA MOBILNA

Aplikacja, pomagająca w znajdywaniu osób chętnych do spędzania razem czasu

BRANŻA

Social networking

NARZĘDZIA

Figma

Google Forms

Flowmapp

Adobe Illustrator

KLUCZOWE CZYNNOŚCI

Wywiady IDI, Analiza konkurencji, Persony, Propozycja wartości, Model biznesowy, Analiza SWOT, Architektura informacji, Testy użyteczności, UI/UX

O PROJEKCIE

POGO jest projektem, mającym na celu ułatwienie zawarcia nowych znajomości, powiększenie swojej grupy przyjaciół, spędzenie z kimś czasu lub zaproszenie nowo poznanych ludzi do imprezowania.

MOJA ROLA

  • Wywiady pogłębione IDI
  • Analiza konkurencji
  • Persony
  • Propozycja wartości
  • Model biznesowy
  • Analiza SWOT
  • Architektura Informacji
  • Projekt UI
  • Testy użyteczności
  • Poprawki

UŻYTE NARZĘDZIA

  • Google Forms
  • Flowmapp
  • Adobe Illustrator
  • Figma

CEL

Celem projektu było zaprojektowanie aplikacji mobilnej, pomagającej w znajdywaniu osób chętnych do zapoznania się na żywo, bądź spędzenia razem czasu.

Pierwszym etapem było zbadanie grupy docelowej, by poznać jej styl życia towarzyskiego, czy ludzie z niej są otwarci na nowe znajomości, jak łatwo je zawierają i czy mają trudności, by wyjść z inicjatywą ze swojej strony.

Wywiady pogłębione

Z początku zostały przeprowadzone rozmowy z pojedynczymi respondentami w celu zdobycia głębszego zrozumienia ich opinii, doświadczeń i poglądów na temat konkretnej tematyki aplikacji. Zostały poprzedzone wcześniej przygotowaną listą pytań, które były zadane jako część rozmowy.

Analiza konkurencji

Z researchu konkurencji wynikło, że rynek nie jest nasycony aplikacjami, które łączą ludzi po zainteresowaniach. Jest ich mało i nie są wystarczająco popularne. Znalezione aplikacje posiadają możliwość dodawania szeregu wielu zainteresowań z różnych kategorii, a zmatchowane profile pokazują się na podobnej zasadzie co w znanych aplikacjach randkowych.

BADANE ELEMENTY

  • Tworzenie konta
  • Uzupełnianie informacji w swoim profilu
  • Flow dodawania zainteresowań
  • System matchingu

Persony

Proto Persona

Bartek 22l.

Student mający kilka wolnych godzin po zajęciach. Jest otwarty na poznawanie nowych ludzi. Lubi sporty zespołowe i spotkania z osobami z drużyny.

CELE I POTRZEBY

Student mający kilka wolnych godzin po zajęciach. Jest otwarty na poznawanie nowych ludzi w różnych miejscach lub na eventach. Lubi sporty zespołowe i spotkania z osobami z drużyny.

FLUSTRACJE

Odczuwa ciągle zbyt małą ilość osób jakimi się otacza.

Design Persona

Ania 24l.

Pracuje ze znajomymi na siłowni. Lubi podróże z przyjaciółkami, szczególnie po polskich miastach. Ciekawią ją różne zakątki miast, do których podróżuje.

CELE I POTRZEBY

Zaznajomienie się z osobami mieszkającymi w miejscach, do których się wybiera. Chce odkrywać nowe hobby.

FLUSTRACJE

Nie łatwo zagadać do obcych ludzi w nowych miejscach.

Value Proposition

Business Model Canvas

Analiza SWOT

Architektura informacji

Wyszukiwanie spotkania

Wyszukiwanie i branie udziału w spotkaniu zostało uproszczone do krótkiej ścieżki. Będąc w trybie eksploracji można łatwo przefiltrować typ spotkania po czym dokonać wyboru z poziomu mapy.

Lista oczekujących i archiwalnych

W zakładce relacji można podejrzeć oczekujące i archiwalne spotkania oraz osoby w nich uczestniczące.

Skontaktuj się ze mną 👋

Wystarczy jedno kliknięcie, aby pomóc zmienić pomysł w produkt. Wypełnij formularz, aby udostępnić mi więcej szczegółów na temat projektu.